سفارش تبلیغ
صبا ویژن
" سلام بر شما ... از این که از علمدار بصیر بازدید نمودید ، بسیار خرسندیم . از طریق نظرات می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید "

 

آخرین مطالب
پیوند دوستان

امام خمینی(ره) من یک تار موی این کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی‌دهم ولی انگار برخی ها این جمله رو برای خودشون اینگونه ترجمه کرده‌اند که من یک تار موی این کاخ نشینان را به همه کوخ نشینان عالم نمی‌دهم.

1

امام عزیز این انقلاب، عاشق کوخ نشینان بودند که متاسفانه برخی ها همانگونه که در حال تحریف امام هستند و قصد دارند امام دیگری را به ملت بشناسانند این موضوع را نیز به تحریف درآوردند تا نشان دهند آری همچنان تحریف امام ادامه دارد.

ارزش روستا و روستایی را هیچ کس نمی تواند بداند جز خداوند متعال پس اکنون که قدرشان را نمی دانیم پس نباید به آن ها توهین کنیم.

 

از دل همین روستاها بوده اند که افرادی برخواسته و در راه حق و دفاع از ناموس خود شهید شده اند و اکنون نیز برخی ها مانند جانبازان و آزاده گان نه تنها مورد محبت قرار نمی گیرند بلکه از بی مهری زیاد نیز بی نسیب نیستند.

 

باید گفت برخی ها که در شهر زندگی می کنند خود را از روستایی بودن جدا دانسته اند.

 

متاسفانه اکنون زندگی شهرنشینی برای برخی ها که اختلاص های بزرگ می کنند و در حال حاضر نیز در زندان به سر می برند که به دلیل نفوذی که دارند فقط نام زندانی بر روی آن هاست بر زندگی روستایی که نه اختلاص می کنند و نه تحریف شرف پیدا کرده است.

 

فراموش کردن روستاییان و زحماتشان چه در دوران انقلاب و چه در بعد آن برای همگان قابل درک است ولی برخی ها اکنون این موضوعات را فراموش کرده اند و انگار دچار همین بیماری هستند.

 

این که نزدیکان افراد در شهر زندگی کنند و اختلاص های میلیاردی انجام دهند چیزی نیست ولی روستاییانی که برای این مملکت زحمت کشیده اند اکنون باید مورد توهین قرار گیرند.

 

با این وجود اگر سخنان امام را تحریف می کنیم موردی نیست مواظب باشیم خودمان را تحریف نکرده و فراموش نکنیم که یک روستایی هستیم.

2





تاریخ ارسال مطلب : پنج شنبه 94/5/15 | نویسنده : alamdarbasir


 

تمامی حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به علمدار بصیر می باشد و انتشار مطالب با ذکر منبع مانعی ندارد.
طراحی و اجرا : مرکز فرهنگی صالحون